29 Temmuz 2008 Salı

Dikiş Serüvenim

Dikiş serüvenim küçük bir kızken başladı. Kocaman bir bebeğim vardı, ve onun bir sepet dolusu kıyafeti.Elime iğne iplik almayı öğrendikten sonra( çok meraklı bir çocuktum,herşeyi öğrenmek isterdim.)bebeklerime kıyafetler dikmeye başladım. yanımızdaki evde parayla dikiş diken bir teyze vardı,kızı arkadaşımdı. Artan kumaşlardan getirir, beraberce bebeklerimize elbiseler dikerdik. Biraz daha büyüyünce eski kıyafetleri bozup kendime kimsede olmayan(!) giysiler tasarlamaya ve dikmeye başladım. Bu arada dikiş makinesi kullanmayı öğrendim. Bu konuda en büyük yardımcım annem oldu. Nur içinde yatsın. Bana bıkmadan usanmadan patron çıkarmayı , yaka takmayı ve daha bir çok şeyi öğretti. Boza yapa , kese dike yıllar geçtikçe epey yol aldım. Farklı şeyler farklı kıyafetler giymeyi seviyorum. patronları aylık çıkan Burda dergisinden çıkarıyorum. artık internetten de patron çıkarabiliyorum. Eğer siz de netten patron edinmek isterseniz buradan siteyi ziyaret edebilirsiniz.

Hiç yorum yok: