3 Ağustos 2008 Pazar

Kot Çanta ( Jean Bag)








Evde oldukça kalın bir kot kumaşı vardı , giysi olarak bir işe yaramayacağını düşündüğümden çanta yapmaya karar verdim. Önce deseni çizip, karbon kağıdıyla kumaşa kopyaladım. Daha sonra kumaşın şablonunu kesip ten rengi bir kumaşla desendeki kızın yüz ve elini kumaşa yapıştırdım.(kumaş yapıştırıcısıyla) Ardından üflediği baloncukları iğneyle işledim. Ve simli ipten beresini örüp diktim. Desenle ilgili çalışmam bitince dikişine başladım en son içine desenli bir kumaştan astar diktim. askısını bitirdim. oldukça güzel oldu bence, kimsede olmayan tasarım bir çanta yapmış oldum. eğer sizde evdeki kumaşları değerlendirmek isterseniz, bir alternatif olabilir. değişik desenleri ister internetten ister dergilerden bulabilirsiniz. istediğiniz boyutta olması için büyütüp öyle kopyalayın. yaparken değişik malzemeler ( yün ,kurdele, boncuk ve pul gibi) kullanabilirsiniz. herkese kolay gelsin.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Saçını nasıl yaptınız acaba